torsdag 23. juni 2011

Nytt kamera!


I dag tok ej turen innom Lefdal i anledning åpninga av en flotte nyoppussa buttikk, og endte opp som en stolt eigar av mitt heilt eige kamera! Et Samsung ST70.
For første gong i mitt liv, e ej en stolt eigar av mitt eige kamera. Og sjølv om det ikkje e eit super profesjonellt speilrefleks kamera, som mange kanskje heller ville ha foretrukke, so e det et kamera so passa til mej. For ka e vell et skikkelig speilreflekskamera viss enn ikkje kan å bruke det? Neida. Ej he lenge lengta etter mitt eige kamera, fordi det e veldig viktig for mej å dokumentere opplevelsa og å ta vare på minne, og ej syns bilde e en koselig måte å bevare minne på. Ej he ikkje plana om å bli noken profesjonell fotograf, og ej innbille mej heller ikkje at ej e det. Mitt mål e berre å dokumentere hendelsa som ej ønska å huske, og et kamera gir mej sjansen til nettopp det :D

Og med et heilt nytt kamera må enn jo soklart teste ut, so nåken litt usæriøse testbilde høyre med :) 

 



Fleire bilde kjeme heilt sikkert etterkvart.
Det var alt for denne gong. Vi bloggast!

1 kommentar:

Alinde sa...

Du e så sjukt fotogen ingvild! :D